Screenshot_2025-05-29_233647-removebg-preview

Малка
Лапичка за

Голяма

Промяна

Благотворителна кампания в подкрепа
на приюта

Every Dog Matters

Как започна всичко?

На 13 май ученици от 9Д клас посетиха приюта Every Dog Matters.eu – дом за стотици изоставени кучета. Видяното ни трогна дълбоко.

Искаме да върнем жеста с грижа, действия и съпричастност – чрез кампанията „Малка лапичка за голяма промяна“.

IMG_3371

стани доброволец :

  • Косене
  • Почистване
  • Пране
  • Разходки с кучета
  • Боядисване на къщички
  • Ако можеш да помогнеш – запиши се тук:  [Линк към анкета]
IMG_3361

Как можеш да помогнеш?

       Дари:

  • До 2 юни събираме парични средства и дарения по списък – в кабинета на екип „Подкрепа“.

       С тях ще закупим нужни неща като:

  • Строителни материали (OSB плоскости, поцинкована ламарина, палети)
  • Оградни пана и къщички с отварящ се покрив
  • Градински мебели и инструменти
  • Добавки за по-възрастни кучета
  • Чадъри за сянка през лятото
  • И други от официалния Wishlist на приюта

(Виж целия списък с нужди: https://everydogmatters.org/wishlist/ )

Срок :

Краен срок за събиране на дарения: 2 юни 2025 г.

След това ще организираме група за предаване на даренията и доброволческа помощ на място.

IMG_3207
IMG_3398

Всяка лапичка е крачка към по-добър свят :

Твоят жест може да е малък – но за някое куче ще значи всичко.

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Лечо Лечев

Образование

Бакалавър по Компютърно и софтуерно инженерство с професионални квалификации – „Компютърен инженер“ и „Учител“ от Технически университет София.
Магистър по Компютърна бизнес информатика с професионална квалификация – Магистър по бизнес информатика от Технически университет София.
Софтуерно инженерство – Софтуерен университет (СофтУни).
 

Професионална квалификация

Основи в икономическото информационно осигуряване – ЦПО към Информационно обслужване АД.
Database Foundations – Oracle
Cambridge ESOL Level 2 Certificate in ESOL International – Cambridge
Train the trainers – Software University
SQL – Hackerrank
 

Участие в живота на гимназията

Тийм лидер на екип Приложно програмиране, Графичен дизайн, Бизнес в база Младост.