Учебни бази

Вдъхновяваща учебна среда

Гимназията разполага с две учебни бази – в столичните квартали „Дружба 1“ и „Младост 4“, които са изцяло оборудвани с модерни и иновативни инструменти за преподаване.

База Дружба

Учебната ни база в квартал „Дружба 1“  представлява напълно контролирана среда на достъп, с просторни помещения и общи части. Всяка зала е с различен капацитет и разположение, което позволява разнообразни подходи в учебния процес.

Красиво оформеният двор и спортно игрище дават възможност провеждане на учебни часове в по-неформална обстановка и спорт на открито.

База Младост

Новата база на гимназията се намира в квартал „Младост 4“. Изключително комуникативна и леснодостъпна, тя предоставя възможност за провеждане на учебни занятия в комфортна и разчупена среда. Залите са са оборудвани с модерни инструменти за преподаване и имат различен капацитет и оформление, което да вдъхновява иновативните подходи и практики в обучението.

Освен учебните пространства, базата има чудесни общи площи, в които учениците да прекарват свободното си време и да общуват помежду си.

В базите ни ще откриете

Модерен кампус

Гимназистите разполагат с различно ситуирани споделени пространства, както за задължителния учебен процес, така и за неформалното си обучение. Около основната ни сграда са реализирани зелени пространства за отдих, активна почивка и младежки инициативи.

Зелени площи и игрища

В просторните дворове можем всички заедно да се наслаждаваме на хубавото време, споделено с приятели, да спортуваме и да бъдем сред природата, а външната аула в база "Дружба" ни предоставя възможност за провеждане на тържества и обучения на открито.

Споделени пространства

Част от обучението се провежда извън базата на гимназията, в бизнес или академична среда, както и чрез преживелищна педагогика – сред природата, чрез екскурзии и многонационални лагери.

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Лечо Лечев

Образование

Бакалавър по Компютърно и софтуерно инженерство с професионални квалификации – „Компютърен инженер“ и „Учител“ от Технически университет София.
Магистър по Компютърна бизнес информатика с професионална квалификация – Магистър по бизнес информатика от Технически университет София.
Софтуерно инженерство – Софтуерен университет (СофтУни).
 

Професионална квалификация

Основи в икономическото информационно осигуряване – ЦПО към Информационно обслужване АД.
Database Foundations – Oracle
Cambridge ESOL Level 2 Certificate in ESOL International – Cambridge
Train the trainers – Software University
SQL – Hackerrank
 

Участие в живота на гимназията

Тийм лидер на екип Приложно програмиране, Графичен дизайн, Бизнес в база Младост.