Прием след 7. клас

Кандидатстване в СофтУни БУДИТЕЛ

Процесът е индивидуален и удобен: попълвате формата, организираме среща с родители и приемен изпит за кандидата, получавате резултати и при положителен отговор финализирате записването.

Как протича кандидатстването?

Кандидатстването се състои от няколко последователни стъпки. След изпращане на формата, ще се свържем с Вас в рамките на 3 работни дни.

Стъпка 1

Попълване на онлайн форма

Попълнете формуляра за кандидатстване с данни за ученика и контакти на родител.

01.
02.
Стъпка 2

Телефонно обаждане и въпросник

Наш представител уточнява процеса и изпраща кратък въпросник за интереси

Стъпка 3

Среща с родител и приемен изпит за кандидата

Кандидатът полага писмен изпит и устно събеседване. По същото време се състои срещата с родителите.

03.
Стъпка 4

Обратна връзка и резултати

Резултатите се обявяват до 10 работни дни след изпита.

04.
Стъпка 5

Записване

При успешно класиране получавате предложение за записване и договор за обучение.

05.

Мястото на приет кандидат е гарантирано в рамките на 10 работни дни.

Приемът на ученици в 8. клас продължава до запълване на свободните места.

В какво се състои изпитът?

Изпитът проверява основни академични умения и мотивацията на кандидат-гимназиста да учи и да се развива. 

Писмен изпит в два компонента:

Устно събеседване:

Критерии за класиране

Обратна връзка от приемния процес се изпраща до семейството след проведена индивидуална среща с родителите.

Балът за класиране се определя от резултатите на ученика – комбинация от академични умения и мотивация за учене:

Готови ли сте за следващата стъпка?

Попълнете формата и станете част от общността на СофтУни БУДИТЕЛ.

документи за записване

При записване на нов ученик се подписва договор за обучение с един от родителите, като се внася такса за обучение (в зависимост от избраната схема).

След приключване на учебната година, в предварително обявен период през м. юли, се представят:

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Лечо Лечев

Образование

Бакалавър по Компютърно и софтуерно инженерство с професионални квалификации – „Компютърен инженер“ и „Учител“ от Технически университет София.
Магистър по Компютърна бизнес информатика с професионална квалификация – Магистър по бизнес информатика от Технически университет София.
Софтуерно инженерство – Софтуерен университет (СофтУни).
 

Професионална квалификация

Основи в икономическото информационно осигуряване – ЦПО към Информационно обслужване АД.
Database Foundations – Oracle
Cambridge ESOL Level 2 Certificate in ESOL International – Cambridge
Train the trainers – Software University
SQL – Hackerrank
 

Участие в живота на гимназията

Тийм лидер на екип Приложно програмиране, Графичен дизайн, Бизнес в база Младост.