Успехи в състезанието „Аз мога тук и сега“ – Декември 2023, гр. Девин

С голямо удовлетворение споделяме за поредните успехи на наши ученици в състезанието „Аз мога тук и сега“, проведено в началото на месец декември. Състезанияето, което обхваща различни дисциплини като рецитиране, публицистика и поезия, събра млади таланти, които демонстрираха своите умения и креативност.

21 ученика от ЧПГДН „СофтУни БУДИТЕЛ“ взеха участие в състезанието. Ето и заслужените призове:

🥇 Златен медал

Борислав Борисов – 1. място в категория “Рецитал”

🥉Бронзов медал
Елина Йончева – 3. място в категория “Разказ”

🎖Четвърто място и специални поздравления и похвали от организаторите
Йоан Топчийски – 4. място в категория “Поезия”

Класирането на останалите ни ученици:
Кирил Кирилов – 6. място в категория “Публикация”
Ана-Мария Иванова – 8. място в категория “Есе”
Виктория Селенска – 9. място в категория “Есе”
Антония Динева – 12. място в категория “Есе”
Сияна Стоянова – 13. място в категория “Есе”
Патрик Георгиев – 15. място в категория “Есе”
Николай Киров – 16. място в категория “Есе”
Елица Селенска – 17. място в категория “Есе”
Десислава Хубчева – 18. място в категория “Есе”
Александър Стоянов – 19. място в категория “Есе”
Моника Рускова – 21. място в категория “Есе”
Дариа Димитрова – 22. място в категория “Есе”
Виктория Цекова – 23. място в категория “Есе”
Стефан Мутафчиев – 25. място в категория “Есе”
Мирея Георгиева – 27. място в категория “Есе”
Виктория Величкова – 13. място в категория “Разказ”
Милица Митова – 16. място в категория “Разказ”
Виктор Арнаудов – 17. място в категория “Разказ”

 

ВИДЕО: Борислав Борисов - 1.място в категория "РЕЦИТАЛ"

Източник: Facebook страницата на „Аз мога тук и сега“. 

Може да видите запис на цялото събитие във Facebook страницата на „Аз мога тук и сега“.

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Лечо Лечев

Образование

Бакалавър по Компютърно и софтуерно инженерство с професионални квалификации – „Компютърен инженер“ и „Учител“ от Технически университет София.
Магистър по Компютърна бизнес информатика с професионална квалификация – Магистър по бизнес информатика от Технически университет София.
Софтуерно инженерство – Софтуерен университет (СофтУни).
 

Професионална квалификация

Основи в икономическото информационно осигуряване – ЦПО към Информационно обслужване АД.
Database Foundations – Oracle
Cambridge ESOL Level 2 Certificate in ESOL International – Cambridge
Train the trainers – Software University
SQL – Hackerrank
 

Участие в живота на гимназията

Тийм лидер на екип Приложно програмиране, Графичен дизайн, Бизнес в база Младост.