Тържествено откриване на новата учебна година 2024/2025 в СофтУни Будител

Скъпи ученици и уважаеми родители!

Ето, че лятото е към своя край и учебната година се задава на хоризонта. 
Каним ви на тържествено откриване на учебната 2024/2025 г. на 16.09 (понеделник) по следната програма:

База Младост
9:00 ч. – 10:00 ч. – Тържествено откриване на учебната година (паркинг зад пицария Доминос)
10:00 ч. – 11:30 ч. – Първи час на класа – класни стаи

База Дружба 
11:30 – 12:30 ч. – Тържествено откриване на учебната година – Амфитеатър – градина
12:30 – 14:00 ч. – Първи час на класа – класни стаи

Освен вълнуващия старт на новата учебна година, поставяме начало и на различни кампании и инициативи, които сме планирали да осъществим съвместно в следващите месеци. Стартираме с първата в първия учебен ден! Нашият призив към вас е да не носите цветя в първия учебен ден, като ви каним заедно да подкрепим каузата “Дари раници и учебни материали на деца в нужда от цялата страна” на Фондация “Добро за всеки”. На този линк можете да прочетете повече за каузата. Предоставяме и кратко описание на учебните пособия, които може да донесете вместо цветя:
– раници – нови или употребявани, но много добре запазени;
– тетрадки – всякакви формати и видове;
– скицници за рисуване, блокчета;
– несесери (нови и много добре запазени);
– химикалки и моливи (черни и цветни);
– острилки и гуми;
– флумастери;
– бои и четки за рисуване;
– комплект триъгълници.

Очакваме ви с нетърпение!
Екипът на СофтУни БУДИТЕЛ

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Лечо Лечев

Образование

Бакалавър по Компютърно и софтуерно инженерство с професионални квалификации – „Компютърен инженер“ и „Учител“ от Технически университет София.
Магистър по Компютърна бизнес информатика с професионална квалификация – Магистър по бизнес информатика от Технически университет София.
Софтуерно инженерство – Софтуерен университет (СофтУни).
 

Професионална квалификация

Основи в икономическото информационно осигуряване – ЦПО към Информационно обслужване АД.
Database Foundations – Oracle
Cambridge ESOL Level 2 Certificate in ESOL International – Cambridge
Train the trainers – Software University
SQL – Hackerrank
 

Участие в живота на гимназията

Тийм лидер на екип Приложно програмиране, Графичен дизайн, Бизнес в база Младост.