Прием след 7. клас

Откъде да започнете?

Процесът по прием на нов ученик започва с попълване на онлайн форма за кандидатстване. След като я изпратите, в рамките на три работни дни с Вас ще се свърже наш представител, който ще Ви разясни подробно процеса и следващите стъпки.

Стъпка 1

Попълване на форма за кандидатстване

01.
02.
Стъпка 2

Обаждане от страна на гимназията и попълване на въпросник

Стъпка 3

Среща с родители и ученик за провеждане на приемен изпит

03.
Стъпка 4

Получаване на обратна
връзка

04.
Стъпка 5

Подписване на договор за обучение

05.

Прием на кандидатите

Класиране на кандидатите се извършва в зависимост от бала, формиран от:

  • Резултат от приемен тест на Частна гимназия по дигитални науки „СофтУни БУДИТЕЛ“;
  • Резултат от писмена задача, част от приемния изпит, където ще проверим езиковите умения, уменията за аргументиране и творческото мислене на ученика;
  • Мотивацията на ученика за обучение в Частна гимназия по дигитални науки „СофтУни БУДИТЕЛ“, демонстрирана по време на събеседването;
  • Среща между представител на гимназията и родителите.

Резултатите от общото класиране се обявяват до 5 работни дни след провеждане на изпита на кандидата.

Примерен изпитен формат

Документи за записване

При записване на нов ученик се подписва договор за обучение с един от родителите, като се внася такса за обучение (в зависимост от избраната схема).

След приключване на учебната година, в предварително обявен период през м. юли, се представят:

  • Удостоверение за завършен 7. клас – оригинал;
  • Копие на акт за раждане на ученика;
  • Медицински картон/имунизационен паспорт;
  • Информационна карта за родителите – по образец;
  • Три снимки – паспортен формат, актуални.

Прием на ученици в 8. клас се извършва до запълване на свободните места.


*Ние ще съхраняваме информацията, съдържаща Ваши лични данни само за периода необходим да се изпълнят целите, описани в Политиката ни за защита на личните данни.
Във всички останали случаи изтриваме Вашите лични данни, с изключение на данните, които трябва да съхраняваме, за да изпълним законовите си задължения (напр. съхранение на договори и фактури според нормативно регламентираните срокове в данъчното, трудово и търговско законодателство).

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Лечо Лечев

Образование

Бакалавър по Компютърно и софтуерно инженерство с професионални квалификации – „Компютърен инженер“ и „Учител“ от Технически университет София.
Магистър по Компютърна бизнес информатика с професионална квалификация – Магистър по бизнес информатика от Технически университет София.
Софтуерно инженерство – Софтуерен университет (СофтУни).
 

Професионална квалификация

Основи в икономическото информационно осигуряване – ЦПО към Информационно обслужване АД.
Database Foundations – Oracle
Cambridge ESOL Level 2 Certificate in ESOL International – Cambridge
Train the trainers – Software University
SQL – Hackerrank
 

Участие в живота на гимназията

Тийм лидер на екип Приложно програмиране, Графичен дизайн, Бизнес в база Младост.