Алумни общност

Какво означава да си будител след БУДИТЕЛ?

Алумни общността на СофтУни БУДИТЕЛ обединява завършили ученици, които продължават да творят, учат и променят света с идеи, технологии и смисъл.

Скъпи възпитаници на СофтУни БУДИТЕЛ,

Бъдещето започва сега – и то е във Ваши ръце!

Присъединете се към Клуба на възпитаниците и нека заедно създадем силна и сплотена общност, която ще продължи да вдъхновява и постига забележителни успехи.

Заедно можем да споделим опита и знанията, които сме натрупали, за да работим за бъдещето на дигиталните технологии.

В Клуба на възпитаниците са обединени както вече завършилите, така и завършващите ученици, с общата цел да насърчим сътрудничеството, обмена на идеи и силната комуникация помежду ни. Общността предлага безценна подкрепа на своите членове, като заедно работим за личностното и професионално израстване на всеки член и поддържаме силна връзка с гимназията.

Клубът на възпитаниците на СофтУни БУДИТЕЛ насърчава социалното взаимодействие чрез събития и срещи, които поддържат живи връзките между бившите съученици и създават трайно чувство за принадлежност. С активното си участие в живота на гимназията, всеки от нас може да допринесе за нейния успех и непрекъснато развитие.

Заедно променяме света!

Присъедини се към Клуба на възпитаниците

Къде са днес нашите будители?

0 %

от зрелостниците ни продължават образованието си в университет

0 %

избират университети в България

0 %

избират университети в чужбина

Випуск 2025 на СофтУни БУДИТЕЛ

Някои от университетите и специалностите, в които учат зрелостниците на СофтУни БУДИТЕЛ

В България:

В чужбина:

присъедини се към ОБЩНОСТТА НА СОФТУНИ БУДИТЕЛ

Истории на нашите възпитаници

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Лечо Лечев

Образование

Бакалавър по Компютърно и софтуерно инженерство с професионални квалификации – „Компютърен инженер“ и „Учител“ от Технически университет София.
Магистър по Компютърна бизнес информатика с професионална квалификация – Магистър по бизнес информатика от Технически университет София.
Софтуерно инженерство – Софтуерен университет (СофтУни).
 

Професионална квалификация

Основи в икономическото информационно осигуряване – ЦПО към Информационно обслужване АД.
Database Foundations – Oracle
Cambridge ESOL Level 2 Certificate in ESOL International – Cambridge
Train the trainers – Software University
SQL – Hackerrank
 

Участие в живота на гимназията

Тийм лидер на екип Приложно програмиране, Графичен дизайн, Бизнес в база Младост.