Второ и трето място за нашите дизайнери в националното състезание Design Pack

В началото на март, нашата гимназия се включи във второто Междуучилищно състезание по дизайн – Design Pack, организирано от Професионална гимназия по аграрно и транспортно образование „Цанко Церковски“ в Павликени. Събитието събра 340 талантливи ученика от цялата страна, обучаващи се в специализирани професионални гимназии по дизайн и изкуства, в тази национална надпревара за креативност и иновации.

От СофтУни БУДИТЕЛ с голяма радост можем да заявим, че нашите ученици не само участваха, но и се отличиха с изключителни постижения. Мартин Станиславов Найденов от 9Ж клас, специалност Графичен дизайн, база Младост, зае престижното второ място, докато Жасмин Максимова Найденова от 10В клас, специалност Графичен дизайн, база Дружба, се класира на трето място. Тези отличия са огромно признание за техните умения, креативност и упоритост.

Поздравяваме нашите талантливи ученици за техните успехи! Гордеем се с всеки един от 33-мата участници от нашата гимназия, които също показаха отлични резултати и се наредиха сред водещите в класирането. Вашите постижения са доказателство за високото ниво на обучение и отдадеността, която влагате в своето развитие.

Награждаването на победителите ще се състои през април, и с нетърпение очакваме този момент, за да отпразнуваме заедно техния успех.

Бихме искали да отправим специални благодарности към учителите от ПУО Дизайн – Богдана Тодорова, Мая Александрова и Десислава Савова, които не само подкрепиха нашите ученици, но и играха ключова роля в организацията на участието на нашето училище в състезанието. 

Този успех е още едно доказателство за силата на нашата общност и за значението на ангажираността и сътрудничеството между ученици и учители. 

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Лечо Лечев

Образование

Бакалавър по Компютърно и софтуерно инженерство с професионални квалификации – „Компютърен инженер“ и „Учител“ от Технически университет София.
Магистър по Компютърна бизнес информатика с професионална квалификация – Магистър по бизнес информатика от Технически университет София.
Софтуерно инженерство – Софтуерен университет (СофтУни).
 

Професионална квалификация

Основи в икономическото информационно осигуряване – ЦПО към Информационно обслужване АД.
Database Foundations – Oracle
Cambridge ESOL Level 2 Certificate in ESOL International – Cambridge
Train the trainers – Software University
SQL – Hackerrank
 

Участие в живота на гимназията

Тийм лидер на екип Приложно програмиране, Графичен дизайн, Бизнес в база Младост.