Кои са ефективните навици за успешна реализация в работната среда и как да ги изградят научиха ученици от 10. до 12. клас от СофтУни БУДИТЕЛ и седмокласници от 90 СУ по време на интересната и вдъхновяваща среща с Ана Динкова, професионалист с над 20-годишен опит в сферата на корпоративните комуникации. Презентацията на г-жа Динкова се проведе в рамките на меморандума за сътрудничество, сключен в началото на учебната година, между СофтУни БУДИТЕЛ и Съвета на жените в бизнеса в България.
Чрез примери от работата си като комуникационен експерт, Ана Динкова запозна учениците с успешни техники за ефективна комуникация в бъдещите им работни екипи. В началото на срещата тя даде дефиниция за успех, а след това разясни правилото 7-38-55 на Алберт Мехрабиан, пионер-изследовател на невербалната комуникация, според който 55% от комуникацията ни с околните се съдържа в езика на тялото, 38% се дължи на тона на гласа ни и само 7% се приписват на въздействието на думите, които изричаме. Ана Динкова сподели с учениците и кои са стъпките и процесите за изграждане на личен бранд, като акцентира на ключовата роля на социалните мрежи днес и съдържанието, което подбираме там, за да се позиционираме пред публиките си. Сред най-ценните съвети, които тя даде на учениците за бъдещото им кариерно развитие, е да си поставят ясни и постижими цели, да търсят нови и иновативни решения и да поддържат любопитството си, като не спират да учат и да се развиват.
За Ана Динкова
Ана Динкова има 24 години опит в сферата на корпоративните комуникациите и връзките с обществеността, заемайки различни мениджърски позиции в реномирани компании и организации. В момента тя е Communications Lead PR & Media Relations EMEA в Endava, където разработва и изпълнява комуникационни стратегии, води PR инициативи и управлява вътрешни и външни събития. В допълнение на основната си длъжност изпълнява и функциите на кариерен коуч на регионално ниво, Speak Up Safely и DEI представител за България.
Ана е съосновател на агенцията за дигитален маркетинг Trinitix, където работи с корпоративни клиенти по техните комуникационни стратегии, управление на репутация, кризисни комуникации и корпоративни събития. Преди това тя е заемала позициите на Началник отдел PR и вътрешни комуникации в Първа инвестиционна банка, експерт в PR департамента на Райфайзенбанк България и проектен мениджър в Атлантическия клуб на България и НАТО информационен център в София. Пише на свободна практика за редица водещи издания, като списанията Мениджър, Жената днес, Икономист и Webcafe.bg.
Ана има разнообразни хобита, като подкаста Life Unbottled, както и доброволчески дейности, като е ментор е в програмата Mentor The Young и организатор на първите TEDxMladost Women събития в страната.
В момента завършва магистратура по Организационна психология и кроскултурен мениджмънт в СУ „Св. Климент Охридски“, от където има и диплома по Международни отношения и магистратура по Политология.