Защо при нас?​

Качествено и модерно образование

В Частна професионална гимназия за дигитални науки “СофтУни БУДИТЕЛ” обединяваме качественото обучение с практиката и създаваме мост между образованието и бизнеса. 

Успешните ни възпитаници са двигатели в развитието на глобалната дигитална ера. В резултат на обучението си при нас, те развиват предприемчивост и осъзнатост, като междувременно се подготвят да реализират изборите за своя личен и професионален живот по хармоничен и съзидателен начин. Нашите ученици са устремени към постоянно учене и себеразвитие, допринасят съобразно за обществения и икономическия живот на национално и глобално ниво.

Иновативното ни, директно приложимо в бизнеса учебно съдържание, наред с опитните преподаватели-практици във всяко от изучаваните професионални направления, изграждат професионалисти, готови да бъдат част от екипа на всяка модерна организация. Учебните програми на гимназията нямат аналог в България от гледна точка на актуална и приложима професионална подготовка с високо качество. 

Затова сме предпочитано учебно заведение за ученици с интереси и желание да се развиват в дигиталната сфера или да бъдат в крак с дигиталната ера, независимо от бъдещата им сфера на професионална реализация.

Комбинираме най-добрите практики и постигаме реални резултати

ЧПГДН “СофтУни БУДИТЕЛ” е иновативно училище, в което теорията и практиката вървят ръка за ръка. Целим да развиваме цялостно учениците си – като съзнателни и градивни личности, мислещи и знаещи хора, успешни професионалисти. Постоянната актуализация и повишаване качеството на образователната услуга, инвестицията ни в привличане и развитие на високоефективни преподаватели и поставянето на ученика в центъра на образователното преживяване са наш приоритет. Ежедневно работим с организационна култура на високи постижения в партньорство с нашите ученици, техните родители, възпитаниците ни, редица бизнеси и организации.

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Лечо Лечев

Образование

Бакалавър по Компютърно и софтуерно инженерство с професионални квалификации – „Компютърен инженер“ и „Учител“ от Технически университет София.
Магистър по Компютърна бизнес информатика с професионална квалификация – Магистър по бизнес информатика от Технически университет София.
Софтуерно инженерство – Софтуерен университет (СофтУни).
 

Професионална квалификация

Основи в икономическото информационно осигуряване – ЦПО към Информационно обслужване АД.
Database Foundations – Oracle
Cambridge ESOL Level 2 Certificate in ESOL International – Cambridge
Train the trainers – Software University
SQL – Hackerrank
 

Участие в живота на гимназията

Тийм лидер на екип Приложно програмиране, Графичен дизайн, Бизнес в база Младост.