СофтУни БУДИТЕЛ

УЧИЛИЩЕ НА БЪДЕЩЕТО

Първата гимназия за дигитални умения в България

Брой ученици
+ 0
учители
0
Съвременни специалности
0
специализации
+ 0

Успехът утре започва от днес с професионална гимназия "СофтУни БУДИТЕЛ"!

Дигиталната революция променя с бързи темпове начина ни на живот и облика на цели индустрии и професии от миналото. Светът се дигитализира и новите съвременни технологии навлизат все повече в нашето ежедневие. Дигиталните умения се превръщат в основния двигател на човешката еволюция. 

Визия за успешния ученик на гимназията

Ученикът на СофтУни БУДИТЕЛ е двигател в развитието на глобалната дигитална ера. Предприемчив, осъзнат и подготвен да реализира изборите за своя личен и професионален живот по хармоничен и съзидателен начин. Устремен към постоянно учене и себеразвитие. Допринася съобразно за обществения и икономическия живот на национално и глобално ниво.

Специалности

Последни публикации

Събития

svetlin-nakov

"Поели сме ангажимент да подготвяме нашите ученици за бъдещето с реален опит и практически умения. Включването на стажове и практики в нашата програма, както и редовни срещи с водещи експерти, е жизненоважно за нас. Ние не само предаваме знания, но и предоставяме възможност на учениците да прилагат това, което са научили, в реалния свят. Ние учим постоянно, преподаваме за бъдещето. Нашето училище е място, където образованието е динамичен и постоянно развиващ се процес, готов да отговори на изискванията на съвременния свят."

- Светлин Наков, съосновател на SoftUni

Учебни бази на ЧПГДН "СофтУни БУДИТЕЛ"

Кои сме ние?

Гимназия „СофтУни БУДИТЕЛ“ е създадена през 2017 по инициативата на СофтУни – най-голямата организация за технологично образование в България. От тогава насам „СофтУни БУДИТЕЛ“ се утвърждава като една от най-големите и успешни частни гимназии в страната.

Гимназията на СофтУни е мястото, в което учениците усвояват професиите на бъдещето в света на новите технологии. Обучителният процес комбинира най-добрите традиционни практики с иновативни концепции за холистичен подход и комплексно развитие, подготвяйки учениците да посрещнат предизвикателствата на съвременния свят. 

Какво споделят родителите за нас?

Удовлетвореност от Гимназията като цяло
4.42
Удовлетворение от образователната услуга
4.56
До колко е щастливо детето в Гимназията
4.69
Обучение по професионални предмети
4.69

ЗАПОЗНАЙТЕ СЕ С НАШИТЕ УЧЕНИЦИ И УЧИТЕЛИ

Защо да уча след 7. клас в професионална гимназия "СофтУни БУДИТЕЛ?

Стани програмист още като ученик!

СофтУни БУДИТЕЛ е най-иновативната българска професионална гимназия за програмиране, разработка на софтуер и софтуерни технологии, в която учениците получават съвременно технологично образование с много практика, под ръководството на учители-практици. По време на обучението си в гимназията учениците се научават да разработват софтуер и излизат отлично подготвени за работа в софтуерната и ИТ индустрията. Практическите стажове по професията започват още от 10. клас и учениците трупат реален практически опит като програмисти в софтуерни и консултантски компании години наред.

Стани дизайнер още като ученик!

СофтУни БУДИТЕЛ е мястото, където учениците могат да изучават графичен дизайн, UX/UI дизайн, анимация, видео обработка и дигитални изкуства, получавайки съвременно образование с много практика, под ръководството на учители-практици. По време на обучението си в гимназията учениците се научават да създават графичен дизайн, потребителски интерфейси, мултимедия, анимации и видеа на професионално ниво и излизат отлично подготвени за работа в креативната и рекламната индустрия. Практическите стажове по професията започват още от 10. клас и учениците трупат реален практически опит като дизайнери, аниматори и видео артисти години наред.

Започни собствен онлайн бизнес още като ученик!

СофтУни БУДИТЕЛ е обучава учениците си в сферата на онлайн бизнеса, дигитално предприемачество, дигитален маркетинг и онлайн търговия, като учениците получават съвременно дигитално бизнес образование с много практика, под ръководството на учители-практици. По време на обучението си в гимназията учениците се научават да планират, изграждат, развиват, маркетират и управляват бизнес на професионално ниво в дигитална среда и излизат отлично подготвени за работа в съвременния дигитален бизнес. Практическите стажове по професията започват още от 10. клас и учениците трупат реален практически опит в бизнес организации години наред.

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Лечо Лечев

Образование

Бакалавър по Компютърно и софтуерно инженерство с професионални квалификации – „Компютърен инженер“ и „Учител“ от Технически университет София.
Магистър по Компютърна бизнес информатика с професионална квалификация – Магистър по бизнес информатика от Технически университет София.
Софтуерно инженерство – Софтуерен университет (СофтУни).
 

Професионална квалификация

Основи в икономическото информационно осигуряване – ЦПО към Информационно обслужване АД.
Database Foundations – Oracle
Cambridge ESOL Level 2 Certificate in ESOL International – Cambridge
Train the trainers – Software University
SQL – Hackerrank
 

Участие в живота на гимназията

Тийм лидер на екип Приложно програмиране, Графичен дизайн, Бизнес в база Младост.