Втори математически турнир „Ключът към знанието“

Сикадеми и Частна професионална гимназия по дигитални науки „Софтуни БУДИТЕЛ“ имат удоволствието да Ви поканят на Втори математически турнир „Ключът към знанието“!

Турнирът е подходящ за всички малки и големи, които обичат математиката! В състезанието могат да се включат ученици от 3 до 12 клас, както и любители (във възрастова група 9-12 клас).

Форматите на състезанията са различни за различните възрастови групи!

Това е първото състезание в България, на което се публикуват видеорешения на задачите. Една от основните цели на турнира е да бъде максимално полезен за участниците и посредством трудните задачи и обясненията към тях, учениците да научат много нови неща.

Турнирът се провежда в 2 кръга, като първи кръг е с по-лесни задачи и е подходящ като пробен изпит за ученици от 4 и 7 клас. Втори кръг съдържа по-трудни задачи от творчески характер.

 

Място на провеждане: Частна професионална гимназия по дигитални науки „Софтуни БУДИТЕЛ“, бул. Александър Малинов 78.

Състезанието е само присъствено за ученици до 7 клас, и хибридно за ученици от 8 до 12.

 

Такса правоучастие: 25 лева за всеки кръг.

 

Записванеhttps://bit.ly/3xcAVLs

След като се запишете, ще получите имейл от нас с детайли относно плащането и организацията.

 

Краен срок за записване: 16.04.2024

 

Задачи и отговори от миналогодишното издание: https://bit.ly/3xi9Qa1

Видеорешения на задачите от миналата година: https://www.youtube.com/@SicademyBG/playlists

 

Очакваме Ви!

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Лечо Лечев

Образование

Бакалавър по Компютърно и софтуерно инженерство с професионални квалификации – „Компютърен инженер“ и „Учител“ от Технически университет София.
Магистър по Компютърна бизнес информатика с професионална квалификация – Магистър по бизнес информатика от Технически университет София.
Софтуерно инженерство – Софтуерен университет (СофтУни).
 

Професионална квалификация

Основи в икономическото информационно осигуряване – ЦПО към Информационно обслужване АД.
Database Foundations – Oracle
Cambridge ESOL Level 2 Certificate in ESOL International – Cambridge
Train the trainers – Software University
SQL – Hackerrank
 

Участие в живота на гимназията

Тийм лидер на екип Приложно програмиране, Графичен дизайн, Бизнес в база Младост.