ЗА UWeAR.bg
UWEAR е българска семейна компания, основана след дългогодишен корпоративен опит на създателите ѝ, вдъхновени от нуждите на собствените им деца. Специализирана в продажбата на оригинални, лицензирани детски стоки като дрехи, часовници и раници, UWEAR се отличава със своята внимателно подбрана продуктова линия. Компанията стартира със стилни и качествени дрехи LEGO Wear, последвани от популярни продукти като Minecraft и Fortnite раници, които бързо завладват пазара. Отличават се със своята отдаденост към качеството, безопасността и поддържането на пряка и честна комуникация с клиентите.
UWEAR и младите хора
Като семейна компания, UWEAR винаги е отворена за сътрудничество с младите хора. Насърчавайки тази идея, компанията включва стажанти – ученици от 9 до 12 клас – по време на пиковите сезони, подпомагайки основните дейности като пакетиране и изпращане на поръчки.
Стажантската програма на UWEAR
През 2023 г., UWEAR взе активно участие в стажантската програма на Частна Професионална Гимназия за Дигитални Науки „СофтУни БУДИТЕЛ“. Програмата обхващаше ученици от 9-ти и 10-ти клас и целеше да им предостави практически умения и познания за функционирането на електронен магазин. Обучението се проведе в рамките на образователно-творческа дейност, без финансови обвързвания между компанията и участниците.
Знанието трябва да се споделя
Успоредно със запознаване на учениците с процеса на работа по обслужване на клиентски поръчки всяка седмица, бяха провеждани и „мотивационни вечери“ в които компанията запознаваше учениците с различни аспекти в областта на eCommerce бизнеса. Срещите, с поканени от UWEAR лектори, се състояха както в офиса на бранда, така и като посещения в офисите на партньорите. Ето основните направления, които бяха разглеждани:
- Маркетинг в социалните мрежи;
- Изкуствен интелект и потребителско преживяване;
- SEO;
- Продуктови описания и изображения в онлайн магазините.
За участие в мотивационните срещи UWEAR бяха поканили партньори на различни услуги, които използва онлайн магазин им. Тези, които любезно приеха бяха:
Десислава Маркова, eComSolutions
Високотехнологично студио за създаване на фото и видео съдържания за онлайн търговци. Дискутирани теми: продуктова фотография на детски лицензни стоки за онлайн платформи, цели, желани изображения от възложителите, техники на снимане, последваща обработка на изображенията;
Обратната връзка от Десислава Маркова след края на програмата:
„С радост се включих в стажантската програма като домакин и лектор в областта на продуктовата фотография. Разбирам стойността на менторството и споделения опит и положителното въздействие, което може да има върху кариерното развитие на бъдещите професионалисти. Ще се радвам да участвам в следващи инициативи и поздравявам Калоян и неговия екип за отличната работа, която върши в подкрепа на развитието на младите хора.“
Боряна Антонова, RELEVA
Компания за дигитален маркетинг, базирана на изкуствен интелект за повишаване на потребителското преживяване и увеличаване на приходите на електронните магазини, чрез предоставяне на релевантно персонализирано продуктово съдържание и мултиканална комуникация с пазаруващите онлайн клиенти. Ето какво споделя Боряна за нейното участие:
„Моята лична мотивация да участвам в програмата е убеждението, че трябва да сме пример за следващото поколение, защото само така можем да променим света към по-добро.“
Мария Гулишева, MOGIC
Бутикова дигитална агенция за маркетинг в социалните мрежи. Разглеждано Case study : „Успешен проект UWEAR.bg – Как удвоихме резултатите“.
Обратна връзка от Мария за участието ѝ в програмата:
„Приех предизвикателството на Калоян да бъда гост лектор, защото вярвам, че знанието трябва да се споделя, особено с по-младите. Колкото по-рано им осигурим достъп до реалния бизнес и им разкажем маркетинг казуси, толкова по-лесно ще могат да изберат посоката, в която искат да се развиват. Така ще станат още по-добри специалисти и от нас. Общуването с млади и будни деца, които много бързо се ориентират дори в среда, която им е непозната, ми даде изключително позитивно зареждане.“
Дидо Григоров, SERPACT
Тема на обучението: Създаване на съдържание за Google & потребителите – от съставяне на семантично ядро до клъстеризиране и оформление на продуктови описания и блог статии.
Дидо за неговото менторство:
„Участието като гост-лектор за мен беше едно вълнуващо преживяване, защото обожавам да предавам знанията си, особено на заинтересовани млади хора, вървящи по моя път, по интересен и иновативен начин. Благодаря за поканата и пожелавам големи успехи на всички участници в това обучение. До нови срещи!“
Радостина Христова, Radostna
Инфлуенсър, блогър и дигитален маркетинг специалист. Тема на обучението: „Развий бранд и продавай повече с инфлуенсъри“.
Радостина за срещата и с гимназистите-стажанти в офиса на UWEAR:
„Срещата с млади талантливи и любопитни ученици ме зарежда както никоя друга, затова с радост се включих в стажантската програма на Uwear. Бях приятно изненадана от активността и въпросите на децата, от адекватната им комуникация. Познавам бизнеса и екипа на Uwear, затова с удоволствие се включвам в техните инициативи, които добавят стойност за младежите, за техните общности , но и за мен като лектор и участник в програмата. Бих се включила отново без да се замисля.“
ЕТО Какво споделят част от НАШИТЕ ученици
В.С.- ученичка от X клас:
„Стажът ми даде повече увереност, опит и ми помогна да развия свои меки умения като комуникация, адаптация и работа в екип. Атмосферата беше приятна и ми помогна да се отпусна по-лесно. Развих творческите си умения и се запознах как да работя с нова платформа. Доволна съм от стажа 🙂“
В.А.- ученичка от IX клас:
„Стажът в UWEAR ми донесе безценен опит и много практически умения в областта на онлайн търговията. По време на стажа придобих цялостна представа за това как функционира един електронен магазин и се запознах с важни детайли от работния процес. Прекараното време във фирмата ми даде възможност да развия следните качества: лидерство, комуникативност, умение за работа в екип и управление на времето. Участвах и в обучения на различни теми, свързани с маркетинга и комуникацията в социалните мрежи. Също така разширих своите умения в създаването на текстово и визуално съдържание.“
От името на Частна Професионална Гимназия за Дигитални Науки „СофтУни БУДИТЕЛ”, бихме искали да изразим нашата искрена благодарност към UWEAR за тяхното неоценимо партньорство и възможността, която предоставиха на нашите ученици чрез стажантската си програма. Тази програма оказа значимо влияние върху развитието и професионалното израстване на нашите ученици, предоставяйки им практически опит и ценни умения.
СТАНЕТЕ ПАРТНьор на "СофтУни БУДИТЕЛ"
Ако и вашата организация желае да стане част от тази вълнуваща инициатива, като предостави стажантски места за нашите амбициозни ученици, моля, не се колебайте да се свържете с нас.
Нека заедно създадем бъдещето на образованието и професионалното развитие!
* С попълването на настоящата форма вие се съгласявате с политиката за поверителност.