„СофтУни БУДИТЕЛ“ и Yettel с ново стратегическо партньорство

Имаме удоволствието да обявим, че Частна професионална гимназия по дигитални науки „СофтУни БУДИТЕЛ“ официално подписа Меморандум за сътрудничество с Yettel България! 🎉 Това ново престижно партньорство укрепва нашата ангажираност към високото качество на образованието и иновациите в областта на технологиите.

Нашата цел е да установим устойчиви и дългосрочни връзки с Yettel, които ще подкрепят нашите ученици в постигането на техните образователни и професионални цели. С подписването на меморандума, Yettel се утвърждава като наш надежден партньор в сферата на техническото образование, предлагайки специализирани обучителни курсове, които ще интегрираме в нашата учебна програма. Тези курсове ще подготвят нашите ученици за специфичните изисквания и бизнес предизвикателства, пред които ще се изправят в бъдеще.

Сътрудничеството включва още организиране на гост-лекции и събития с водещи експерти от индустрията, което ще обогати образователния процес и ще предостави на учениците възможност да се запознаят с актуални технологични тенденции и практики.

Горди сме също да споделим, че това партньорство ще функционира и в рамките на научно-изследователската дейност, което ще допринесе за разширяване на познанията и ресурсите в образователната ни среда.

С този стратегически съюз ЧПГДН „СофтУни БУДИТЕЛ“ потвърждава ангажимента си към иновациите и предоставянето на безценни възможности за личностно и професионално развитие на нашите ученици. Очаквайте още новини за това вдъхновяващо сътрудничество! 

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Лечо Лечев

Образование

Бакалавър по Компютърно и софтуерно инженерство с професионални квалификации – „Компютърен инженер“ и „Учител“ от Технически университет София.
Магистър по Компютърна бизнес информатика с професионална квалификация – Магистър по бизнес информатика от Технически университет София.
Софтуерно инженерство – Софтуерен университет (СофтУни).
 

Професионална квалификация

Основи в икономическото информационно осигуряване – ЦПО към Информационно обслужване АД.
Database Foundations – Oracle
Cambridge ESOL Level 2 Certificate in ESOL International – Cambridge
Train the trainers – Software University
SQL – Hackerrank
 

Участие в живота на гимназията

Тийм лидер на екип Приложно програмиране, Графичен дизайн, Бизнес в база Младост.