Нашият ученик Ивайло Иванов с два медала от Балканското първенство по кикбокс в Черна гора

Ивайло Иванов, ученик в 11. клас в ЧПГДН „СофтУни БУДИТЕЛ“, завоюва два медала на тазгодишното Балканско първенство по кикбокс (31 май – 2 юни) в Бар, Черна гора.

Той стана вицебалкански шампион в стил пойнт файтинг и зае почетното трето място в стил киклайт в категория до 69 кг.

Ивайло и съотборниците му спечелиха общо 9 златни, 7 сребърни и 4 бронзови медала. България се нареди на четвърто място в общото класиране по медали в състезанието, в което участваха 198 състезатели от осем балкански държави.

 

Отличното представяне на българските кикбоксьори е още по-впечатляващо с оглед на факта, че те са излезли на тепиха след изтощително пътуване, включващо и задържане на границата за няколко часа.

Ивайло, който изучава програмиране в нашата гимназия и от години съчетава успешно ученето с тренировки и състезания по кикбокс и плуване, изиграва осем поредни рунда без прекъсване в нова за него категория и в крайна сметка спечелва сребърния медал в стил пойнт файтинг. Към него прибавя и бронзов медал на киклайт.

Поредният успех на Ивайло идва само малко повече от година, след като той се класира на пето място на турнира Austrian Classics, известен като Световната купа по кикбокс, в стил пойнт файтинг в категория до 57 кг.

Признание за успехите и постоянството си Ивайло получава още преди няколко години, когато се нарежда сред „Успелите деца на България“ на фондация „Димитър Бербатов“.

Екипът на „СофтУни БУДИТЕЛ“ поздравява Ивайло и неговия треньор Иван Георгиев от спортен клуб STAR Team (София) за спечелените медали от Балканското първенство по кикбокс и им желае още много победи в бъдеще!

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Как практикуваме:

  • Стажове – в училище и в реални компании – краткосрочни ангажименти по реални задачи с ментор (учител/външен специалист), чрез които се практикуват знания и умения в реална работна среда. Това дава възможност за придобиване на реален опит, учене в практическа среда и събиране на примери за ученическо портфолио.
  • Разработване на бизнес идея в учебни компании – в екипи по 3–6 ученици (междудисциплинарни екипи от различни специалности) разработват цялостната бизнес концепция, като правят проучвания на пазара и детайлно структурират разгръщането на своя бизнес идея като минават през всички ключови етапи – от пазарно проучване и профил на клиентите създаване на прототипи и бюджетиране.
  • Презентиране на бизнес идеи пред ментори и предприемачи – поредица от задачи за структуриране на представяне пред ключови инвеститори, клиенти, партньори с цел изграждане на умения за убедителна комуникация.

Как учим: чрез практически задачи, които провокират мислене, креативност и приложение на разнообразните теоретични модели, с които се запознаваме по време на теоретичната подготовка.

  • Ученето е процес на изследване: идея – тестване – получаване на обратна връзка – рефлексия /осмисляне на обратната връзка и надграждане на/създаване на нова идея. Този цикъл на учене е в основата на ученето чрез практиката.

Лечо Лечев

Образование

Бакалавър по Компютърно и софтуерно инженерство с професионални квалификации – „Компютърен инженер“ и „Учител“ от Технически университет София.
Магистър по Компютърна бизнес информатика с професионална квалификация – Магистър по бизнес информатика от Технически университет София.
Софтуерно инженерство – Софтуерен университет (СофтУни).
 

Професионална квалификация

Основи в икономическото информационно осигуряване – ЦПО към Информационно обслужване АД.
Database Foundations – Oracle
Cambridge ESOL Level 2 Certificate in ESOL International – Cambridge
Train the trainers – Software University
SQL – Hackerrank
 

Участие в живота на гимназията

Тийм лидер на екип Приложно програмиране, Графичен дизайн, Бизнес в база Младост.